星期三, 3月 16, 2011

囝囝

1) 今晚,滴完眼藥水,閉著眼,倘在疏化。囝囝問爸爸咩事吖!我騙他說爸爸盲咗喇,囝囝好緊張,不停問我有冇事吖,又叫我快D開眼喇,又餵我食生果,又錫我等我快D好返,仲緊張到唔玩唔食,最後仲咸喎!
從來我只覺得我好愛我囝囝,今日,囝囝三歲,第一次俾我感覺到原來佢都好愛爸爸,........,不經不覺,囝囝真係大個仔喇!

2)我在睡,囝囝開房門入嚟:「爸爸你做咩訓覺呀?你係咪病呀?你食咗藥未呀?你係咪唔開心呀?」......都唔俾我講嘅!我只係好眼訓。跟住就拉我出嚟:「爸爸唔好訓喇!出嚟玩喇!」

3)囝囝成日捉住我講:「爸爸,我地去買書喇!」.....我想,今年可以帶佢去書展喇!

沒有留言: